Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчання, та про роль і місце диференційованого навчання:
1. Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів вимагає адаптації і з боку унів, і з боку вчителів.
2. Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
3. Учні мають бути активними у власному навчанні.
4. Вчитель може диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище.
5. Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
Курс Інтел 10 версія - є досить насиченим, цікавим, значущим!Програма відкриває нові можливості з використання проектної методики, а особливо корисним є стратегії оцінювання. Завдяки курсу розширюються можливості з використання ІКТ у навчальному процесі.
1. Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів вимагає адаптації і з боку унів, і з боку вчителів.
2. Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
3. Учні мають бути активними у власному навчанні.
4. Вчитель може диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище.
5. Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
Курс Інтел 10 версія - є досить насиченим, цікавим, значущим!Програма відкриває нові можливості з використання проектної методики, а особливо корисним є стратегії оцінювання. Завдяки курсу розширюються можливості з використання ІКТ у навчальному процесі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий